نصاب کرتین وال در کمترین زمان با بهترین کیفیت

پرده دیواری پرده پوششی بیرونی از یک ساختمان است که در آن دیوارهای بیرونی غیر سازه ای هستند ، بلکه فقط هوا را از خود دور نگه می دارند و برای نصب آن نصاب کرتین وال باید بسیار ماهر باشد.

از آنجا که دیوار پرده غیر ساختاری است می توان از یک ماده سبک ساخت و هزینه ساخت آن را کاهش دهد.

نصاب کرتین وال در کمترین زمان با بهترین کیفیت

نصب کرتین وال به چه صورت می باشد؟

نصب کرتین وال به چه صورت می باشد؟کرتین وال پرده های دیواری هستند که روی نمای ساختمان نصب شد و جنس های مختلفی دارد که یکی از آنها شیشه ای است. هنگامی که از شیشه به عنوان دیوار پرده استفاده می شود ، یک مزیت بزرگ این است که نور طبیعی می تواند به عمق بیشتری در داخل ساختمان نفوذ کند.  نمای دیوار پرده ای به غیر از وزن بار مرده خود ، هیچ بار سنگین مرده ای از ساختمان ندارد.  دیوار از طریق اتصالات در کف یا ستون ساختمان ، بارهای بادی افقی را که بر روی آن رخ داده است ، به سازه اصلی ساختمان منتقل می کند.  دیوارپوش پرده ای برای مقاومت در برابر نفوذ هوا و آب طراحی شده است ، و در اثر نیروی باد و لرزه نگاری که بر روی ساختمان کار می کند ، ایجاد می شود. نصب کرتین وال به وسیله متخصصان این حوزه انجام می گردد.

سیستم های دیواری پرده

سیستم های دیواری پرده معمولاً با اعضای آلومینیومی اکسترود شده طراحی می شوند ، اگرچه اولین دیوارهای پرده از جنس استیل بود.  قاب آلومینیومی به طور معمول از شیشه ای پر شده است که یک ساختمان معماری دلپذیر و همچنین فوایدی مانند نور روز را فراهم می کند.  با این حال ، پارامترهای مربوط به کنترل افزایش خورشیدی مانند راحتی حرارتی و راحتی بینایی کنترل در هنگام استفاده از دیوارهای پرده بسیار لعاب دشوارتر است.  سایر اتصالات رایج عبارتند از: روکش سنگی ، پانل های فلزی ، لوور و پنجره های قابل استفاده.

دیوارهای پرده از نظر طراحی متفاوت برای استفاده از چندین طبقه متفاوت هستند و الزامات طراحی از قبیل: انبساط حرارتی و انقباض را در نظر می گیرند.  نوسان ساختمان و حرکت؛  انحراف آب؛  و راندمان حرارتی برای گرمایشی ، سرمایش و روشنایی مقرون به صرفه در ساختمان.

این شامل برنامه ریزی دقیق قبل از ساخت و ساز برای موفقیت آمیز در ساخت و ساز و تحویل به موقع می باشد و به مشتری و تیم اجازه می دهد تا مسیر مشخصی برای روند مناقصه ، مرحله ساخت و ساز و تا اتمام آن داشته باشند.

 سیستم های استیک

اکثریت قریب به اتفاق دیوارهای پرده ، قطعات بلند (به عنوان چوب) را بین طبقه ها به صورت عمودی و بین اعضای عمودی به صورت افقی نصب می کنند.  اعضای قاب بندی ممکن است در یک فروشگاه ساخته شوند ، اما کلیه نصب و لعاب معمولاً در محل کار انجام می شود.

 سیستم های نردبان

بسیار شبیه به سیستم استیک است که یک سیستم نردبان دارای قاطی هایی است که می توان آنها را تقسیم کرد و سپس آن را جدا کرد ، یا از هم جدا شده از یک جعبه و نیم صفحه تشکیل داد ، این باعث می شود بخش هایی از دیوار پرده در فروشگاه ساخته شود که به طور موثری باعث کاهش زمان صرف نصب سیستم می شود.  در سایت.  اشکال استفاده از چنین سیستمی باعث کاهش عملکرد ساختاری و خطوط مشترک قابل مشاهده در طول هر یک از مالیون ها می شود.

 سیستم های واحد

دیوارهای پرده ای سطح یکسان شامل ساخت کارخانه و مونتاژ پانل ها هستند و ممکن است شامل لعاب کارخانه باشد.  این واحدهای تکمیل شده برای ساختن محوطه ساختمان به ساختار ساختمان آویزان شده اند.  دیوار پرده ای یکسان دارای مزایای: سرعت؛ هزینه های نصب پایین تر  و کنترل کیفیت در یک محیط داخلی کنترل آب و هوا.  مزایای اقتصادی به طور معمول در پروژه های بزرگ یا در مناطقی با نرخ کار زیاد میدانی تحقق می یابد.

یک ویژگی مشترک در فن آوری دیوار پرده ، اصل صفحه باران نظریه می کند که تعادل فشار هوا بین خارج و داخل “صفحه باران” مانع از نفوذ آب به داخل ساختمان می شود.  به عنوان مثال ، شیشه ای بین یک واشر داخلی و خارجی در فضایی به نام تخفیف شیشه ای گرفته می شود.  تخفيف لعابي به قسمت خارجي تهويه مي شود تا فشار به قسمت هاي داخلي و خارجي واشر خارجي يكسان باشد.  هنگامی که فشار در این مساوی باشد ، نمی توان آب را از طریق اتصالات یا نقص در واشر کشید.

نصب کرتین وال با کمترین هزینه ممکن

نصب کرتین وال با کمترین هزینه ممکنامروزه سایت هایی هستند که  با کمترین هزینه نصاب کرتین وال به محل می آید و کار نصب را انجام می دهد.کرتین وال از نظر طراحی متفاوت برای استفاده از چندین طبقه متفاوت هستند و الزامات طراحی از قبیل: انبساط حرارتی و انقباض را در نظر می گیرند.  نوسان ساختمان و حرکت؛  انحراف آب؛  و راندمان حرارتی برای گرمایشی ، سرمایش و روشنایی مقرون به صرفه در ساختمان.

You can contact us to buy and sell these products:

Types and examples of curtain wall construction and execution

Building Facade|facade engineering|facade materials

Ceramics Facades|Handrails|Terracotta Facade|Thermowood

WPC Wood Plastic|facades glass|dryfacade (Aluminum Louvers)

Detailed technical and executive information for those interested

aluminum company producer

factory in Manufacture aluminum profile windows & door aluminum

Details of the Valid Aluminium Company of factory products

Also, Here are some of the capabilities of this company:

Valid Aluminium Company site

Curtain Wall|Frameless glass facade|Aluminum louver

Skylight glass|Dry ceramic|Dry stone|aluminum profile

Glass Aluminum handrails|Composite sheet|Wood-plastic(WPC)

Spider|Facade Design & Concept Engineering Interior Design

اجرای نما

تولید و فروش پروفیل و ادوات فریم لس

سفارش و فروش لامل و ادوات کرتین وال

قالب سازی و فروش ادوات و لوور

فروش انواع پروفیل های آلومینیومی

پروفیل اسکای لایت SKY LIGHT

تولید و فروش شمش و بیلت آلومینیوم

فروش قوطی نوشابه و سم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *